برگزاری آیین استقبال از نوروز و جشن پایان سال به همراه مراسم تقدیر و معارفه رییس و معاونان پیشین و جدید دانشگاه علم و فرهنگ

یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱، آیین استقبال از نوروز و جشن پایان سال و مراسم تقدیر و معارفه رییس و معاونان پیشین و جدید به همراه تقدیر از بازنشتگان دانشگاه در سالن همایش‌های بین‌المللی علم و فرهنگ برگزار شد.

🔷در این مراسم که با حضور رؤسای ادوار گذشته دانشگاه، رییس و معاونان فعلی و اسبق، اعضای هیأت علمی، پیشکسوتان، همکاران ستادی و بازنشتگان سال ۱۴۰۱ همراه بود، دکتر سیدسعید هاشمی رییس سابق دانشگاه؛ طی سخنانی از تمامی همکاران بابت خدماتی که در مدت تصدی مسؤولیت ایشان در دانشگاه داشتند و با تلاش خود پیشرفت و اعتلای نام دانشگاه را رقم زدند، تشکر و قدردانی کرد؛ سپس دکتر باصولی رییس دانشگاه از زحمات رییس و معاونین پیشین قدردانی نمود.

🔹در ادامه، استاد فرج علیپور به همراه گروه هنرمندان با نواختن قطعاتی از موسیقی محلی فضای دلنشین و به یادماندنی در ذهن مخاطبان برنامه بجای گذاشتند.

🔹تقدیر از استادان، دکلمه خوانی، نقالی، تک‌نوازی سنتور توسط همکار بازنشسته هنرمند، ایراد سخنرانی توسط دکتر کیوانفر به نمایندگی از همکاران بازنشسته از جمله برنامه‌های دیگر در این مراسم بود.

🔹در پایان از همکارانی که در سال ۱۴۰۱ به جرگه متأهلین پیوسته و یا صاحب فرزند شده بودند نیز تجلیل شد.